Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

KVINNOR kör sämre än rattfulla män!

Av Tina - 11 januari 2010 07:56

 

Gomorr där ute i kylan!


Tyckte denna artikeln  var rätt komisk.... och så klart så måste jag kommentera denna artikel som är skriven av en karl! För vi alla kvinnor vet ju att män inte är bättre förare  


Så enligt min teori så kan jag kan tänka mig att de fulla männen stör kvinnornas körning alt att de är fruarna som brukar sitta på passagerarsidan och är ovana förare...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 8 november 2014 18:52

  Länge sedan man var här och skrev, meeeeen som vanligt så tappar man intresse och glömmer självklart     Man träffade då en karl som man lyckades charma byxorna av    Eller var de han som charmade kjolen av mig     Och resultatet blev det mest ...

Av Tina - 13 januari 2010 15:19

Hur ska man kunna förklara sin galet ointressanta dag på ett intressant sätt? Jag hade matte, naturkunskap babbel babbel TRÅKIGT     Men lite intressant skvaller har jag!   för att börja denna historien med....   Jag var hos en bekant i...

Av Tina - 11 januari 2010 20:31

Har du frågat dig själv någon gång om du har ADHD, Aspergers eller Damp?? När du läst detta hoppas du på att du har det, eller att dina framtida barn ska få det!    Jag kan lova dig att du har något just i din personlighet som stämmer in på det...

Av Tina - 11 januari 2010 00:28

I morgon är det första skoldagen på flera år, spännande att se hur de kommer bli! Jag har lite svårt för större samlingar människor men sen å andra sidan kan jag vara super socialaste människan. Det är inte många som misstänker att jag har ADHD och A...

Presentation


Följ med in i min galna vardag med ADHD och Aspergers där allt är 0 eller 100!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards